SERVICII DE CURIERAT RAPID PE INTREG TERITORIUL ROMANIEI

× Acasa Comanda Despre noi Contact

Courier Manager

Noua platforma online „Courier Manager ” pusa la dispozitia clientilor de catre NemoExpress mareste acuratetea informatiilor si asigura o transmitere corecta a tuturor datelor destinatarilor, comenzile lansate online usurand, in acelasi timp, procesul de rutare a expedierilor. Noua soluție online are menirea de a eficientiza activitatea din front-office sau back-office și de a optimiza fluxul operațional și informațional de livrare.

Noua aplicație „Curier Manager” va pune la dispoziția utilizatorilor NemoExpress mult mai multe instrumente de lucru cu scopul realizării și, ulterior, susținerii unui Customer Relationship Management (CRM) de cea mai bună calitate.  Astfel,  noua soluție va oferi utilizatorilor opțiuni suplimentare de informare, calcul, tracking și management al afacerii.

 Principalele beneficii ale clienților NemoExpress oferite de noua aplicație sunt următoarele:

  • Optimizarea și îmbunătățirea procesului de generare a AWB-urilor de catre clienți;
  • Posibilități multiple de generare a AWB-urilor din noua interfață MyAWB, prin import-ul din csv/excel sau prin integrarea API cu platforma clientului
  • Posibilități avansate de customizare a label-ului folosit pentru etichetarea trimiterilor poștale (plicuri sau colete) în funcție de necesitațile fiecărui client;
  • Posibilitatea de a grupa mai multe comenzi într-una singură, optimizându-se astfel costul de transport;
  • Afișarea detaliată a costului de transport în momentul generării comenzilor;
  • Controlul total asupra bazei de date;
  • Tracking avansat și localizarea prin google maps a locației în care a fost scanată trimiterea poștală;
  • Sistem avansat de căutare a comenzilor după diferite criterii: numărul AWB-ului, destinatar, expeditor, telefon, stradă, referință, conținut sau observații;
  • Cautarea mai multor trimiteri poștale în acelasi timp
  • Detectare automată a adresei destinatarului și optimizarea rutei agentului prin GraphHopper;
  • Expeditorul poate localiza printr-un pin pe Google Maps locația destintarului direct în aplicație, acesta putând fi folosit de curier pentru livrarea coletelor;
  • Expeditorul poate specifica coordonatele gps exacte ale destinatarului direct în aplicație;
  • Posibilitatea de a înștiința curierul prin simpla generare a AWB-ului. Acesta poate primi instant notificare pe telefon pentru a ridica trimiterea poștală în cazul în care aceasta este pregatită de ridicare;
  • Upgradarea sistemului de notificare către expeditori și destinatari. Noua platforma este capabila să notifice expeditorul și destintarul prin email/sms și whatsapp pentru fiecare status pe care trimiterea dumnevoastra il primeste. Astfel, clientul expeditor este informat în fiecare etapă din cadrul fluxului operational despre statusul trimiterii poștale.
  • Aplicatie pentru mobila pentru Android;
  • Generează rapoarte în excel direct din aplicație cu toate informațiile necesare;
  • Vizualizarea facturilor emise direct în aplicația MyAWB, printr-un singur click;
  • Notifică prin email emiterea facturilor;
  • Permite vizualizarea rambursurilor și a deconturilor online în aplicație;
  • Transmiterea automata a deconturilor prin email;
  • Beneficiază de îmbunătățiri majore de securitate conform standardelor GDPR;
  • Cresterea flexibilitatii de tarifare a expedierilor. Beneficiază de multiple scheme de tarifare in functie de solicitările clienților;
  • Semnatura digitala direct pe dispozitivul curierilor
  • Interfață în diverse limbi: română, engleză, maghiară, arabă, chineză, spaniolă, etc.

Noua soluție online de la NemoExpress va fi implementată până la finalul lunii august și va fi disponibilă pentru publicul larg de la mijlocul lunii septembrie. Nenumăratele facilități pe care le oferă prestatorilor de servicii le asigură  acestora, în primul rând, un ERP de mare eficiență care va asigura dezvoltarea business-ului pe viitor. Dintre multiplele opțiuni pe care le oferă aplicația „Curier Manager” le enumerăm mai jos pe cele principale:

  • Posibilitatea de a vizualiza confirmarile de primire în contul clientului;
  • Trecerea de la terminale vechi și depășite cu windows mobile la terminale moderne cu android;
  • Modernizarea sistemului de navigare prin Google Maps și Waze direct pe terminatul agentului;
  • Rutarea automată a curierilor prin detectarea adresei de livrare și optimizarea traseului;
  • Functionalități îmbunătățite de raportare și management superior al calitatii livrărilor;
  • Cel mai avansat tracking în timp real al curierilor prin gps și vizualizarea pe hartă a oricărui moment din cadrul procesului operational de livrare;
  • Imbunătățiri majore ale sistemului de facturare;
  • Automatizarea și îmbunătățirea sistemului de decontare a rambursurilor;
  • Notificari automate prin sms/email și whatsapp în momentul schimbării statusurilor;
  • Notificari automate pentru facturile scadente;
  • Salvarea cordonatelor gps pentru fiecare status alocat de către curieri;
  • Operații multiple asupra trimiterilor poștale printr-un singur click;
  • Oferă o îmbunătățire a securitatii datelor în conformitate cu prevederile GDPR;
  • Istoric avansat asupra datelor clienților;
  • Sistem avansat de drepturi pentru angajați și curieri;
  • Imbunatățirea sistemului de comisionare pentru angajați și colaboratori;
  • Confirmarea instantanee la predarea trimiterii poștale către destinatar;
  • mai mare flexibilitatea a schemelor tarifare;
  • Imbunatatirea sistemului de sortare automata.

Ai nevoie de ajutor? 021.9392
Aboneaza-te la newsletter