SERVICII DE CURIERAT RAPID PE INTREG TERITORIUL ROMANIEI
De multe ori, atunci când vorbim despre daunele coletelor cauzate în urma transportului, în cele mai multe cazuri, ne confruntăm cu ambalarea necorespunzatoare a mărfurilor. Aspectul general al coletelor la preluare poate induce de multe ori în eroare, dar asta nu garantează în niciun fel securitatea produselor, ci dimpotrivă, mai ales în cazurile expedierilor fără valoare declarată. O ambalare corectă reprezintă o garanție în plus pentru siguranța produsului pe timpul transportului. Nu există nicio mare filozofie atunci când pregătim coletele pentru livrare, ci reguli de bun simț și, ca exemple, o să luăm cele mai uzuale produse trimise prin curierat rapid. În cazul lichidelor îmbuteliate în sticle sau recipient de plastic se vor folosi cutii dintr-un material dur, preferabil lemn, iar în interior se va introduce un material de fixare a sticlelor (poliester). Pentru confecțiile textile (jaluzele, covoare, tesaturi, confectii, etc) se pot folosi cutii de carton și același material de protecție ca și la sticle. Lucrările de artă (tablouri, gravure) trebuie ambulate în cutii de lemn și imobilizate cu grijă în interior cu materiale de protecție. Instrumentele muzicale sunt dotate, în general, cu ambalaj din partea fabricantului, dar și în acest caz, se recomandă ambalarea în cutii din material dur. Produsele electrocasnice sau electronice reprezintă unele dintre cele mai sensibile produse transportate prin intermediul curieratului și protejarea acestora trebuie să fie maximă. De obicei, acestea sunt prevăzute cu ambalaj din partea fabricantului, însă o măsură de protecție în plus niciodată nu strică (de exemplu o cutie de carton cu cadru de lemn).
Pentru alte tipuri de produse decât cele specificate în tabel, vă rugăm să luați în considerare faptul că aceste produse trebuie ambalate cât mai compact posibil (exteriorul – destul de rezistent încât să nu cedeze din cauza greutății conținutului, iar interiorul – umplut cu material protector care să nu permită mișcarea conținutului).