SERVICII DE CURIERAT RAPID PE INTREG TERITORIUL ROMANIEI
Vrei sa trimiti ceva? Orice? Alege serviciul de care ai nevoie si suntem la dispozitia ta!
NEMO STANDARD – SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID ofera clientilor NemoExpress posibilitatea de livrare a trimiterilor postale (plicuri sau colete) in sistem „door–to–door” (livrare la domiciliu – exceptie fac trimiterile cu greutatea mai mare de 31.5 kg care sunt livrate pana in dreptul cladirii/incintei/blocului de destinatie), pe intreg teritoriul Romaniei, in termen de minim 1 zi si maxim 3 zile lucratoare, de la data preluarii. Acest termen poate varia în functie de greutate, dimensiuni, localitate de destinatie, conditii meteo nefavorabile, blocaje de trafic, cresterea volumului de comenzi peste capacitatea logistica sau calamitati naturale. In cazurile mentionate, NemoExpress isi rezerva dreptul de a depasi termenul de livrare de 3 zile lucratoare, cu obligatia de a instiinta clientii expeditori in momentul preluarii sau imediat cum apar situatiile de criza prin intermediul site-ului oficial www.nemoexpres.ro. Pentru localitatile limitrofe resedințelor de judet si pentru celelalte localitati care nu se afla in reteaua nationala NemoExpress, termenul de livrare va fi de maxim 3 zile lucratoare, de la data preluarii trimiterii postale.
NEMO STANDARD – SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID se poate folosi pentru următoarele tipuri de trimiteri poștale:
Clientii NemoExpress care utilizează NEMO STANDARD – SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID pot beneficia de urmatoarele particularitati ale serviciului:
Tariful acestui serviciu este stipulat în fiecare contract al clienților cu furnizorul NemoExpress.
Realizarea cu întarziere a serviciului „Schimbare Destinatie” îl obligă pe furnizorul de servicii poștale NemoExpress să restituie utilizatorului serviciului poștal menționat 5% din contravaloarea tarifului trimiterii postale pentru fiecare zi de întârziere până la finalizarea livrarii.
Expeditorul are obligatia de a comunica in mod exact si expres adresa corecta de livrare a clientului destinatar. In cazul in care clientul destinatar nu se află la adresa de livrare menționată în AWB, destinatarul va fi contactat telefonic, pentru a se încerca livrarea trimiterii poștale a doua oara în termen de 1 zi lucratoare de la data la care nu a fost gasit la adresa mentionata in trimiterea postala. Daca nici în aceasta situatie nu este posibila livrarea trimiterii postale, destinatarul nefiind gasit la adresa mentionata in trimiterea postala, acesta va fi avizat de sosirea trimiterii postale. In acest caz, destinatarul se poate prezenta la punctul de acces și contact al furnizorului de servicii postale menționat in aviz, cu un act de identitate valabil. Trimiterea postala va fi pastrata la dispoziția destinatarului timp de 5 zile lucratoare, fara costuri suplimentare, termen calculat din ziua avizarii. Aceasta facilitate este pusa gratuit la dispoziția clienților NemoExpress.
Clienții beneficiază de opțiunea de a preda/ridica trimiterile poștale direct din punctele de acces si contact deservite de personal ale NemoExpress.