SERVICII DE CURIERAT RAPID PE INTREG TERITORIUL ROMANIEI

× Acasa Comanda Despre noi Contact

Curierat intern

Vrei sa trimiti ceva? Orice? Alege serviciul de care ai nevoie si suntem la dispozitia ta!

SERVICII NEMOEXPRESS

NEMO STANDARD – SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID ofera clientilor NemoExpress posibilitatea de livrare a trimiterilor postale (plicuri sau colete) in sistem „door–to–door” (livrare la domiciliu – exceptie fac trimiterile cu greutatea mai mare de 31.5 kg care sunt livrate pana in dreptul cladirii/incintei/blocului de destinatie), pe intreg teritoriul Romaniei, in termen de minim 1 zi si maxim 3 zile lucratoare, de la data preluarii. Acest termen poate varia în functie de greutate, dimensiuni, localitate de destinatie, conditii meteo nefavorabile, blocaje de trafic, cresterea volumului de comenzi peste capacitatea logistica sau calamitati naturale. In cazurile mentionate, NemoExpress isi rezerva dreptul de a depasi termenul de livrare de 3 zile lucratoare, cu obligatia de a instiinta clientii expeditori in momentul preluarii sau imediat cum apar situatiile de criza prin intermediul site-ului oficial www.nemoexpres.ro. Pentru localitatile limitrofe resedințelor de judet si pentru celelalte localitati care nu se afla in reteaua nationala NemoExpress, termenul de livrare va fi de maxim 3 zile lucratoare, de la data preluarii trimiterii postale.

NEMO STANDARD – SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID se poate folosi pentru următoarele tipuri de trimiteri poștale:

  • Corespondenta PLICURI LOCO si NATIONAL – Serviciul consta in colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor postale interne si internaționale cu greutatea de maximum 1 kg;
  • Colete LOCO si NATIONAL – Serviciul consta in colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor postale interne si internationale cu greutatea de maximum 31.5 kg;
  • Colete INTERNATIONAL – Serviciul consta in distribuirea coletelor postale internationale cu limita de greutate intre 10 kg si 20 kg (inclusiv) expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia si in colectarea, sortarea si transportul coletelor postale internationale cu greutatea de maximum 31.5 kg expediate de pe teritoriul Romaniei catre o adresa aflata in afara teritoriului acesteia;
  • Cu VALOARE DECLARATA – serviciu postal a carui particularitate consta in asigurarea unei trimiteri postale inregistrate impotriva pierderii, furtului, distrugerii totale sau partiale ori deteriorarii, pentru o suma care nu poate depasi valoarea declarata de catre expeditor.

Clientii NemoExpress care utilizează NEMO STANDARD – SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID pot beneficia de urmatoarele particularitati ale serviciului:

  • SERVICIUL RAMBURS consta in ridicarea sumelor de ramburs inregistrate in AWB (documentul care insoteste expedierea), sub forma de numerar si trimiterea acestora catre clientul expeditor. Rambursul se poate livra catre clientul expeditor în trei moduri: NUMERAR (cash) sau prin transfer bancar, direct în CONTUL IBAN al clientului expeditor. In cazul rambursului numerar, la ridicarea sumelor de ramburs se emite un AWB de Ramburs, iar in cazul rambursului in cont se va emite destinatarului o “Chitanta Ramburs NemoExpress”. Clientii care au semnat un contract de furnizare de servicii postale (curierat) cu NemoExpress pot beneficia si de serviciul RAMBURS.
  • NEMO STANDARD RAMBURS INSTRUMENTE DE PLATA consta in ridicarea sumelor de ramburs inregistrate în AWB (documentul care insoteste trimiterea postala), sub forma de instrumente de plata (BO, CEC) și reprezinta contravaloarea continutului trimiterii postale. In acest caz, la ridicarea sumelor de ramburs se emite un AWB de Ramburs. De aceasta componenta a particularitatii serviciului NEMO STANDARD RAMBURS pot beneficia numai clientii care au incheiat un contract de colaborare cu NemoExpress.
  • RETUR DOCUMENTE consta in posibilitatea de a vi se inapoia diverse documente de la destinatar (facturi fiscale, avize de expeditie, procese verbale, etc.). Ridicarea documentelor retur, ca particularitate a serviciului postal CONTRA RAMBURS se va realiza prin preluare in plic sigilat, NemoExpress neasumandu-si raspunderea in ceea ce priveste continutul plicului. De aceasta componenta pot beneficia numai clientii care au incheiat un contract de transport cu NemoExpress.
  • SERVICIUL SCHIMBARE DESTINATIE Serviciul care oferă posibilitatea expeditorului să schimbe adresa înscrisă pe trimiterea poștală după ce aceasta a fost trimisă. Serviciul „Schimbare Destinație” se adresează exclusiv clienților care au încheiat un contract de colaborare cu NemoExpress. Solicitarea de schimbare a destinației va fi transmisă de pe adresa de email a expeditorului (beneficiarul contractului de colaborare) înregistrată în contract, la office@nemoexpress.ro. De asemenea, scolicitarea va fi transmisă în ziua depunerii trimiterii poștale, în timpul programului de lucru L-V 9-17 S 9-13.

Tariful acestui serviciu este stipulat în fiecare contract al clienților cu furnizorul NemoExpress.

Realizarea cu întarziere a serviciului „Schimbare Destinatie” îl obligă pe furnizorul de servicii poștale NemoExpress să restituie utilizatorului serviciului poștal menționat 5% din contravaloarea tarifului trimiterii postale pentru fiecare zi de întârziere până la finalizarea livrarii.

  • SERVICIUL CONFIRMARE DE PRIMIRE Serviciu postal a carui particularitate consta in livrarea catre clientul expeditor a dovezii privind predarea trimiterii postale (in scris) catre clientul destinatar.
  • SERVICIUL EXPRES Momentan acest serviciu nu este pus la dispoziția clienților de către NemoExpress.

AVIZARE DESTINATAR

Expeditorul are obligatia de a comunica in mod exact si expres adresa corecta de livrare a clientului destinatar. In cazul in care clientul destinatar nu se află la adresa de livrare menționată în AWB, destinatarul va fi contactat telefonic, pentru a se încerca livrarea trimiterii poștale a doua oara în termen de 1 zi lucratoare de la data la care nu a fost gasit la adresa mentionata in trimiterea postala. Daca nici în aceasta situatie nu este posibila livrarea trimiterii postale, destinatarul nefiind gasit la adresa mentionata in trimiterea postala, acesta va fi avizat de sosirea trimiterii postale. In acest caz, destinatarul se poate prezenta la punctul de acces și contact al furnizorului de servicii postale menționat in aviz, cu un act de identitate valabil. Trimiterea postala va fi pastrata la dispoziția destinatarului timp de 5 zile lucratoare, fara costuri suplimentare, termen calculat din ziua avizarii. Aceasta facilitate este pusa gratuit la dispoziția clienților NemoExpress.

FACILITATI COMERCIALE NEMOEXPRESS, neincluse in serviciile postale

  • PLATA LA DESTINATIE Clientul expeditor poate opta ca plata tarifului trimiterii postale sa fie facuta de catre clientul destinatar.
  • A DOUA INCERCARE DE LIVRARE Facilitate pusa gratuit la dispoziția clienților NemoExpress in situația in care destinatarii trimiterilor postale nu au fost gasiti la adresa la prima incercare de livrare.
  • INFORMATII DESPRE LIVRARE Facilitatea clienților (expeditori si destinatari) de a se informa direct în legatura cu statusul trimiterilor postale prin intermediul site-ului www.nemoexpress.ro (sectiunea “urmareste awb”) prin informare telefonică, SMS sau email. Facilitate pusa gratuit la dispoziția clienților NemoExpress.
  • LIVRARE SAMBATA Facilitate pusa la dispozitia clientului expeditor contra cost. Pentru aceasta facilitate clientii vor bifa pe AWB (documentul de transport) in sectiunea „Livrare sambata”.
  • EXPEDIERE MULTIPLA Facilitate prin care clientul expeditor doreste sa trimita un numar mai mare de colete catre acelasi destinatar. In acest caz, tariful pentru primul kilogram se va incasa o singură data.
  • EXPEDIERE CONSOLIDATA Facilitate prin care un client expeditor poate trimite un număr mare de colete către același destinatar, avand o greutate totala intre 31.5 – 500 kg. Aceasta facilitate este disponibila numai pentru clienții care au încheiat un contract de transport cu NemoExpress.
  • DESCHIDERE COLET Facilitate care permite clienților destinatari să verifice din punct de vedere vizual conținutul coletelor într-un interval de timp de maximum 1 minut/colet, pentru a se asigura că acesta este in conformitate cu ceea ce au comandat.
  • LIVRARE LA ETAJ. Facilitate pusă la dispoziția clienților în cazul expedierilor cu greutate mai mare de 31.5 kg, care sunt livrate până în dreptul adresei de destinație, fără obligativitatea personalului NemoExpress de a introduce/manipula trimiterea in interiorul cladirii/blocului/depozitului. Pentru manipularea acestor trimiteri de către personalul NemoExpress in incintele cladirilor/blocurilor/depozitelor puteti opta pentru serviciul suplimentar (contra cost) – „Livrare la etaj”.

FACILITATI COMERCIALE OFERITE GRATUIT TUTUROR CLIENȚILOR NEMOEXPRESS

  • „Plata la destinatie” achitarea tarifului serviciului postal de catre destinatarul trimiterii postale
  • „A doua incercare de livrare”
  • „Informare despre livrare”

Clienții beneficiază de opțiunea de a preda/ridica trimiterile poștale direct din punctele de acces si contact deservite de personal ale NemoExpress.

FACILITATI COMERCIALE OFERITE GRATUIT CLIENTILOR CARE AU SEMNAT UN CONTRACT DE TRANSPORT CU NEMOEXPRESS:

  • Cont de client in platforma „Courier Manager”, platforma online NemoExpress prin care se pot genera AWB-uri, se pot urmari trimiterile postale in timp real,
    se pot importa baze de date, se pot genera borderouri de preluare, se pot administra listele de destinatari si se pot genera etichete
  • „A doua incercare de livrare”
  • „Informare despre livrare”
Ai nevoie de ajutor? 021.9392
Aboneaza-te la newsletter