IMPORTANT! In perioada 24-26 ianuarie este inchis! In acest interval nu se vor face livrari.

× Acasa Comanda Despre noi Contact

Noutati

Avantajele noului serviciu „my AWB” de la Nemo Express


 

Noul serviciu „myAWB” pus la dispoziția clienților de către Nemo Express mărește acuratețea informațiilor și asigură o transmitere corectă a tuturor datelor destinatarilor, comenzile lansate online ușurând, în același timp, procesul de rutare a expedierilor. Existența informațiilor privind volumul livrărilor, înainte ca acestea să ajungă la sediul Nemo Express, oferă „Departamentului de Logistică” posibilitatea de a dimensiona corect capacitatea de transport a curselor interurbane, astfel încât expedierile să fie optim repartizate pe mașini, în condiții de deplină siguranță și integritate.

Avantaje ale serviciului „myAWB”

–          Generare AWB destinatar cu destinatar prin introducere manuală;

–          Generare AWB-uri (max. 500 destinatari) prin import de fisiere;*

–          Generare AWB-uri prin API;*

–          Editare AWB prin generarea unui AWB nou: permite modificarea integrală a datelor destinatarului și ale expeditorului;

–          Ștergere AWB după finalizarea procesului de livrare;

–          Salvare în agenda a destinatarilor proaspăt introduși; clientul are posibilitatea de a edita și de a șterge personal date din agendă;

–          Import al destinatarilor în agendă;*

–          Export agenda destinatari existenți în contul general al clientului;*

–          Tipărire și etichetare expedieri (piesă cu piesă) de către expeditor prin printare direct din aplicația online de client;

–          Adăugare, modificare, anulare sumă și tip ramburs după generare AWB numai la cererea clientului expeditor, în timp real;

–          Schimbare platitor transport numai la cererea clientului expeditor, în timp real;

–          Tipărire a Borderoului de Preluare (se printează obligatoriu în 2 exemplare, se semnează și se ștampilează de către client;

–          Monitorizare status expediție în timp real;

–          Confirmare de primire în format jpeg.

*Se realizează de către reprezentanții Departamentului „Asistență Online” Nemo Express);

Ai nevoie de ajutor? 021.9392
Aboneaza-te la newsletter