Câștigătoare a premiului „Business Growth of the year 2016”, Nemo Express confirmă creșterea volumelor de transport cu 25% și pentru primul trimestru al anului 2017, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. În cea mai mare parte, creșterea provine din dezvoltarea continuă a e-commerce-ului intern, atât B2B cât și B2C care înregistrează împreună valori sensibil mai mari. Ceilalți factori care au favorizat creșterea traficului de mărfuri au fost mărirea numărului comenzilor clienților ocazionali și intensificarea activităților clienților tradiționali (din afara e-Commerce).
Comenzile online au cunoscut și ele o creștere impresionantă, mulți dintre clienții tradiționali îndreptându-se către multitudinea de facilități asigurate de „myAWB” – platforma online de la Nemo Express. Comenzile de pe desktop au scăzut însă simțitor, înmulțindu-se numărul solicitărilor de pe smartphone-uri. Astfel, comenzile de pe mobile acumulează un procent încurajator de 35,04 din volumul total, în timp ce numai 1,84% din general preferă ca interfață de comunicare tabletele. Intregul articol aici: —-> Wall-street, Ziare.com, Business24, 9am.