Curierat intern

Vrei sa trimiti ceva, orice? Alege serviciul de care ai nevoie si suntem la dispozitia ta!

SERVICII NEMOEXPRESS

 

SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID oferă clienților NemoExpress posibilitatea de livrare a trimiterilor poștale (plicuri sau colete) în sistem „door–to–door”, pe întreg teritoriul României, în termen de 24 de ore. Acest termen poate varia în funcție de greutate, dimensiuni, localitate de destinație, condiții meteo nefavorabile, blocaje de trafic, creșterea volumului de comenzi peste capacitatea logistică sau calamități naturale. În cazurile menționate, NemoExpress își rezervă dreptul de a depăși termenul de livrare de 24 de ore, însă cu obligația de a înștiința clienții expeditori în momentul preluării sau, imediat cum apar situațiile de criză. Pentru localitățile limitrofe reședințelor de județ și pentru celelalte localități care nu se află în rețeaua națională  NemoExpress, termenul de livrare va fi de 48 de ore.

SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID se poate folosi pentru următoarele tipuri de trimiteri poștale:

Corespondență (PLICURI). Serviciul constă în colectarea, sortarea, transportul și livrarea trimiterilor poștale interne și internaționale cu greutatea de maximum 2 kg;

Colete (NAȚIONAL). Serviciul constă în colectarea, sortarea, transportul și livrarea trimiterilor poștale interne și internaționale cu greutatea de maximum 50 kg;

Colete (INTERNAȚIONAL). Serviciul constă în distribuirea coletelor poștale internaționale cu limita de greutate între 10 kg și 20 kg (inclusiv) expediate din afara teritoriului României către o adresă aflată pe teritoriul acesteia și în colectarea, sortarea și transportul coletelor poștale internaționale cu greutatea de maximum 50 kg expediate de pe teritoriul României către o adresă aflată în afara teritoriului acesteia;

Cu VALOARE DECLARATĂ. Serviciul constă în colectarea, sortarea, transportul și livrarea trimiterilor poștale interne și internaționale cu greutatea de maximum 2 kg sau de colete poștale cu greutatea de până la 50 kg, respectiv colete internaționale cu greutatea de maximum 50 kg expediate din afara teritoriului României către o adresă aflată pe  teritoriul acesteia.

PROGRAM DE LIVRĂRI:

 Luni – Vineri: 09:00 – 17:00

Sâmbătă: 09:00 – 13:00

Duminică: închis.

Clienții NemoExpress care utilizează SERVICIUL CLASIC DE CURIERAT RAPID pot beneficia și de următoarele servicii:

SERVICIUL RAMBURS. constă în ridicarea sumelor de ramburs înregistrate în AWB (documentul care însoțește expedierea), sub forma de numerar și trimiterea acestora către clientul expeditor. Rambursul se poate  livra către clientul expeditor în două moduri: NUMERAR (cash) sau, prin transfer bancar, direct în CONTULclientului expeditor. În cazul rambursului numerar, la ridicarea sumelor de ramburs se emite un AWB de Ramburs, iar în cazul rambursului în cont se va emite destinatarului o „Chitanță Ramburs NemoExpress”. Clienții care au semnat un contract de furnizare de servicii poștale (curierat) cu NemoExpress pot beneficia și de serviciul RAMBURS INSTRUMENTE DE PLATĂ. Acesta constă în ridicarea sumelor de ramburs înregistrate în AWB (documentul care însoțește expedierea), sub formă de instrumente de plata (BO, CEC) și reprezintă contravaloarea mărfurilor/produselor ce fac obiectul expedierii. În acest caz, la ridicarea sumelor de ramburs se emite un AWB de Ramburs.

SERVICIUL SCHIMBARE DESTINAȚIE. Doriți să trimiteți un plic sau un colet și între timp destinatarul și-a schimbat adresa ? La Nemo Express aveți posibilitatea de a redirecționa coletul către noua locație a destinatarului inițial! Serviciul „Schimbare Destinație” poate fi accesat printr-un simplu apel la 021 9392. Menționăm că în cazul acestui serviciu se poate modifica numai adresa destinatarului, urmând ca celelalte coordonate ale livrării să rămână neschimbate. Tariful acestui serviciu este prețul integral al livrării respective.

SERVICIUL CONFIRMARE DE PRIMIRE. Serviciu disponibil numai la solicitarea clientului expeditor și aplicabil numai în cazul clienților care au încheiat un Contract de Furnizare de Servicii Poștale cu NemoExpress.

SERVICIUL PLATĂ LA DESTINAȚIE. Serviciu prin care clientul expeditor poate opta ca plata unei trimiteri poștale să fie făcută de către destinatar. Acest serviciu este disponibil numai pentru clienții care au încheiat un contract cu NemoExpress.

SERVICIUL A DOUA ÎNCERCARE DE LIVRARE. Serviciu pus la dispoziția clienților NemoExpress în situațiile în care destinatarii nu au fost găsiți la adresă la prima încercare de livrare.

SERVICIUL AVIZARE DESTINATAR. Ați lipsit de acasă exact în intervalul în care v-a sosit coletul prin Nemo Express ? A trebuit să plecați de urgență ? Nu vă faceți probleme! Curierul va lăsa o avizare din partea noastră cu datele de contact ale curierului și vom reveni. Tot ceea ce trebuie să faceți este să sunați la numărul de telefon de pe aviz și să transmiteți curierului un alt interval orar.

SERVICIUL RETUR DOCUMENTE. La Nemo Express aveți posibilitatea ca, în urma expedierilor dvs, să primiți înapoi diverse documente (facturi fiscale, avize de expediție, procese verbale, etc..).

SERVICIUL INFORMAȚII DESPRE LIVRARE. Serviciul se realizează prin scanare pe site-ul www.nemoexpress.ro, prin informare telefonică, prin SMS sau email.

SERVICIUL LIVRARE SÂMBĂTĂ. Serviciul este pus la dispoziție la cererea clientului expeditor, care va trebui să bifeze pe AWB opțiunea „Livrare sâmbătă”.

SERVICIUL EXPRES. Momentan acest serviciu nu este pus la dispoziția clienților de către NemoExpress.

SERVICIUL EXPEDIERE MULTIPLĂ. Serviciu prin care clientul expeditor dorește să trimită un număr de colete către același destinatar. În acest caz, prețul pentru primul kilogram se va încasa o singură dată.

SERVICIUL DE EXPEDIERE CONSOLIDATĂ. Serviciu prin care un client expeditor poate expedia un număr mare de trimiteri poștale către același destinatar. Expedierea consolidată poate avea minim 250 kg și maximum 500 kg. Acest serviciu este disponibil numai pentru clienții care au încheiat un contract cu NemoExpress.

Servicii gratuite pentru toți clienții NemoExpress:

  • Serviciul „Livrare Sâmbătă”;
  • Serviciul „Plata la destinație”;
  • Serviciul „A doua încercare de livrare”;
  • Serviciul „Avizare Destinatar”;
  • Serviciul „Informare despre livrare”;
  • Clienții beneficiază de opțiunea de a preda/ridica trimiterile poștale direct din punctele de acces deservite de personal ale NemoExpress;

Servicii gratuite oferite clienților care au semnat un contract cu NemoExpress:

  • Emiterea facturilor săptămânale, bilunare sau lunare, conform cu condițiile de plată stabilite prin contract;
  • Cont de client în platforma „myAWB”, platforma online NemoExpress prin care se pot genera AWB-uri, se pot urmări trimiterile poștale în timp real, se pot importa baze de date, se pot genera borderouri de preluare, se pot administra listele de destinatari și se pot genera etichete;
  • Serviciul „Livrare Sâmbătă”;
  • Serviciul „Plata la destinație”;
  • Serviciul „A doua încercare de livrare”;
  • Serviciul „Avizare Destinatar”;
  • Serviciul „Informare despre livrare”;
  • Clienții beneficiază de opțiunea de a preda/ridica trimiterile poștale direct din punctele de acces deservite de personal ale NemoExpress;

Livrarea LOCO constă în colectarea, sortarea, transportul și livrarea trimiterilor poștale interne în interiorul ariei de acoperire ale aceleași agenții NemoExpress.

Livrarea NAȚIONALĂ constă în colectarea, sortarea, transportul și livrarea trimiterilor poștale interne între două localități deservite de centre logistice diferite.