Ultimul trimestru al anului reprezinta pentru tot curieratul romanesc cea mai mare provocare profesionala. Si asta deoarece previziunile privind volumele de marfuri care urmeaza sa fie tranzitate in aceasta perioada sunt alarmante, anuntandu-se cresteri cu peste 35% a mediilor obisnuite.

In acest sens, Nemo Express (locul 3 in piata interna de curierat) si-a luat deja masurile care se impun pentru a preveni supraaglomerarea sau chiar blocarea activitatii.

In primul rand, inca din primul semestru a fost inaugurat noul depozit de la sediul central operational din Magurele, marindu-se astfel capacitatea de depozitare cu 10.000 mp, fiind prevazute inca 52 de rampe de incarcare dotate cu benzi transportoare.

foto mare macheta 2

De asemenea, capacitatea de transport a companiei a fost marita atat in ceea ce priveste flota de oras, cat si cea rezervata curselor interurbane.

Pentru livrarile urbane a fost preferat modelul Ford Tranzit Custom 2017, o autoutilitara care permite transportul celor mai multe tipuri de marfuri (de la produsele albe pana la plicurile de corespondenta).

Aici puteti accesa intregul articol: Business24, Ziare.com, Wall-Street.ro, 9AM.

foto nemo 1